🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هفت خوان ..

(ثبت: 1789) تیر 1, 1395 

بسمه تعالی

من از کیفیت سیمای تو دلخسته ام امشب

به این خاطر  بروی آینه دلبسته ام امشب
 

کمی احساس می خواهم برای چشم های تو

غبار از صورت آیینه ی دل   شسته ام امشب

چرا درد مرا از خود نمی دانی ، نمی دانــــی

مگر در سایه سار عشق تو بنشسته ام امشب
 

تو تازه درس هـــــــای هفت شهرعشق می خوانی

من از سر فصل های هفت خوان هم جَسته ام امشب

اگر دیوانه ها را دیده باشی کنج میخانــــــــه

درآغوش تو مستانه ، من از آن دسته ام امشب

تمام عشق را با تو دوباره مشق خواهم کرد

کتاب خـــاطراتم را  برایت بسته ام امشب

مرا گیسوی تو کافیست  از سر رشته ی عرفان

که من  از تار و پود رشته ها بگسسته ام امشب