🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هماوران سلامت

(ثبت: 234263) آذر 17, 1399 
هماوران سلامت

 

محافظان سلامت هماوران شگفت
قسم که آمده اند از حریم سبز بهشت

کبوتران پرستار شمع بیماری
دلاوران سرافراز و خوب پاک سرشت

شکسته بال و پریشان به خشم پیر زمان
خمیده قامتشان در مسیر وحشت زشت

نبوده دغدغشان جز مرام خدمت خلق
عبادتی که نیاید به شرح و وصف و نوشت

عبادتی که در آن رنگی از تظاهر نیست
به آسمان برود چون ترنج گنبد خشت

عجب از این همه ایثار و عشق روزافزون
چه امتحان بزرگی خدا نخوانده گرفت

خدا ؛ چنان که به سختی صفای جان بخشند
به سادگی تو بر آنان سلامتی بفرست