🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همدرد

(ثبت: 217084) آبان 23, 1398 

عالمی از آه و دردم , خواستم دوری کنم
گوشه ای را جسته ام , باشد که دلجویی کنم

بازگشتم از سراشیبی سیل ِ دردها
تا دلت را از غبار ماندنی خالی کنم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا