🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همه خوابند هنوز

(ثبت: 227501) خرداد 23, 1399 

 

هجمه ی دزد سرازیر به این خانه ی ما

آتش غارتی افتاده به کاشانه ی ما

ناکثان حلقه ی ذکری به تهاجم زده اند

خائنان مست شدند از می خمخانه ی ما

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مینا یارعلی زاده

    خرداد 23, 1399

    🌹🌹🌹

  2. رضا زمانیان قوژدی

    خرداد 23, 1399

    درودها استاد مروج عزیز.
    این مملکت بدست کسانی اداره شد
    که از اداره ی خودشان نیز عاجزند…
    #رضا_زمانیان_قوژدی

  3. جواد مهدی پور

    خرداد 23, 1399

    سلام و احترام

    سخن را در اداره این مملکت شما در شعر زیبایتان و جناب زمانیان در کلامشان تمام کردید

    واقعیت همین است

    زنده باشید

    💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا