🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همیشه ی روزن روشنی

(ثبت: 5149) آذر 21, 1396 

 

همیشه تو! بی بدیل منی

وقتی از بی رحمی  باد

بر شاخ پژمرد درختی،

می شکنی!

همه ی ابرهای آسمان نگاه را

می گریستی

در سوگی بی صدا،

هزار هق ، هق سرخ وزرد

دست وپنجه های درخت

و

چقدرزیبایی و ظرافت

زیرپاییز لگد …

بیشمار، رود رودارود

از سر گذشت

 ترانه ی ترهر روز چشمان تو

دوباره  به یقین

رجعت باران بازخواهدکرد

به شور زار زمین

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):