🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همین کافیست

(ثبت: 231429) شهریور 17, 1399 

 

ساده ای مثل باد می آیی
می وزی توی تاب موهایم
مثل باران، به رنگ رویاها
زنده ای، عین آرزوهایم

گوشه ای می نشانمت در شعر
می تکانی تمام جانم را
می فشارم تو را به آغوشم
زیرو رو میکنی جهانم را

با نسیمی چه ساده می پاشی
توي شعرم بغل بغل رویا
می کشی سمت خود نگاهم را
مثل باران به ساحل‌ دریا

دوست دارم ببینمت ماهم
پشت پرده، کنار شب بوها
می پلنگی به سمت آغوشم
در خودم می فشارمت حالا

آخرین حربه همچنان شعرست
می سپارم تو را به افکارم
شاعری، شاعرم، همین کافی ست
حضرت آسمان اشعارم

سمانه تیموریان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    شهریور 17, 1399

    سلام و درود
    و احسنت بر شما

  2. رسول رشیدی راد

    شهریور 17, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  3. فریبا نوری

    شهریور 18, 1399

    آخرین حربه همچنان شعرست
    می سپارم تو را به افکارم
    شاعری، شاعرم، همین کافی ست
    حضرت آسمان اشعارم

    درودها سمانه تیموریان عزیز
    بسیار زیبا
    🌹🌹🌹🌹👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا