🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هه رکوی ئه روانم…

(ثبت: 208740) اسفند 23, 1397 

هه ر کوئ ئه روانم تو ئه بینم
هه ر کات که سه یری ئاوینه ئه که م
توی تیا دیاره
ته نیا جاریک خومم نه دی
تو ئه بینم هه رچی جاره
خه تای ئاوینه نیه
چاوه کانم پرن له توون…

₪ برگردان فارسی:

به هر جا نگاه میکنم تو رو میبینم
هر وقت به آینه که نگاه میکنم
فقط تو رو میبینم
یه بارم نشد خودم رو ببینم
هر بار تو را میبینم
تقصیر از آینه نیست
چشای من پر است از تو…

 

سعید فلاحی

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا