🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هوای بی تو پریدن شکست پرهایم..‌

(ثبت: 253108) آبان 24, 1401 
هوای بی تو پریدن شکست پرهایم..‌

 

هوای بی تو پریدن شکست پرهایم
به انتظار نسیم خوش تو می آیم

امید من به نگاه و اشاره ای از توست
خوش آن زمان که بیایی…چقدر تنهایم

شبیه کشتی در گل نشسته ام شاید
به ساحلت بکشانند قلب شیدایم

عبور می کنم از ناخدای دلتنگی
سلام بر دل بی رحم بی سر و پایم

چه شاعرانه هوایت به خاطرم آمد؛
به میهمانی شب های جشن یلدایم

قسم به شوق وصال دو چشم های تو
قسم به طعنه زدن های قلب رسوایم

دوباره خاطره ها را مرور کردم تا
امید سر برسی ای همای هر جایم….

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. زهرا آهن

    آبان 24, 1401

    درود معصومه عزیز

    هم شعر بی نظیر بود هم انتخاب تصویر

    شاد و پیروز باشی🌷🌺

  2. صفا یغمایی

    آبان 24, 1401

    درودبرشما بانوی بزرگوار و هنرمند
    خیلی زیبابود .
    دستمریزاد.
    🌺🌺🌺

  3. فریبا نوری

    آبان 25, 1401

    عبور می کنم از ناخدای دلتنگی
    سلام بر دل بی رحم بی سر و پایم

    بسیار زیباست این شعر 🌹👏🌹

    • معصومه بیرانوند

      آبان 25, 1401

      سلام و عرض ادب بر فریبای مهربان
      خیلی ممنونم از نظر لطفت

  4. علی معصومی

    آذر 7, 1401

    درخت طاق کویرم به برکت باران
    برای هرقدمت شاخه شاخه می سایم

    برای وعده دیدار آنچه می گفتی
    هنوز دیده به راه نسیم صحرایم

    گذشت فصل بهار و خزان رسید از راه
    به شوق دیدن رویت به فکر فردایم

    ✍بداهه

    ♤♤♤
    سلام بانو بیرانوند ارجمند
    زیباست سروده نابتان

  5. درود و دستمریزاد👏👏👏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا