🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هوای تو

(ثبت: 2887) آذر 11, 1395 
هوای تو

باز دلم کـرده هــوای تو را 
نغمه‌ی جانبخشِ‌صـدای‌تورا 
باز دلم سوی تو پَر می‌کِشد 
جامْ به‌نامِ تو ٬به سَر می‌کِشد 
پُرشده‌ازعشـقِ‌تو این‌سینه‌ام 
چهره‌ی تو هست در آئینه‌ام 
هردَم و هر لحظه به یادِتوأم 
منتظـرِ صــورتِ شـــادِ توأم 
کاش‌که دوراز تو نبـاشم‌دَمی 
بر همـه ی دردِ دلـم مـرهمی 
عشـقِ منی ٬جـانِ منی ٬یارِ من 
نامِ تو ســــرمایه‌ی اشعارِ من 
دست بکِش برسَرِ حـامی‌زِمِهر 
عُمرِتو بیحدّشَوَد همچون‌سپهر 
تا به ابــد ٬ نامِ تــو پاینــده باد 
عشقِ تو درعمقِ دلم زنــده باد

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 12, 1395

    سلام و درود بر جناب حسني گرانمهر 

    اشعار شما گرماي خاصي دارند 

    لذت بردم 

    در پناه خدا شاد زي

    • سلیمان حسنی

      آذر 12, 1395

      سلام استادگرامی:لطف شماهمواره شامل حالم بوده است.سپاسگزارم ازمحبت شما.شادکام باشید

  2. زهره خسروی

    آذر 13, 1395

    سلام

    بسیار زیباست

  3. معصومه عبدالهی

    آذر 13, 1395

    سلام و درود بر شما

    بسیار زیباست

  4. طلعت خیاط پیشه

    آذر 14, 1395

    درود بر شما

    بسیار زیبا سروده اید

    قلمتان سر سبز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا