🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هوای نوروز

(ثبت: 5571) اسفند 3, 1396 
هوای نوروز

                                   

سختیِ هر زمستونی سر میاد
هوای نوروز داره از در میاد

رو شاخه ها ولوله بر پا شده
هزار هزار غنچه ی گل وا شده

آب میشه قطره قطره قندیلِ غم
تموم میشه غصه ی هر بیش و کم

سفره ی عیدمون پر از شادیه
خنده ی سبزه ها خدادادیه

ببین صبا به گوشِ گل چی گفته
که اینطوری وقتِ سحر شکفته

جوونه از شبنمِ تر جون گرفت
درختِ گل دامنِ بارون گرفت

قدرِ بهارو غنچه ها می دونن
ترانه هاشو هم صدا می خونن

سختی هر زمستونی سر میاد
هوای نوروز داره از در میاد

پرنده ها دوباره عاشق شدن
کنارِ هم غرقِ شقایق شدن

                                                                    
                                                                       
 

نظرها 12 
  1. طارق خراسانی

    اسفند 3, 1396

    سلام و درود 

    ترانه زیبایی ست 

    دلمریزاد 

    در پناه خدا روزگاران خوش

  2. اله یار خادمیان

    اسفند 4, 1396

     درود بر شما   عجب ترانه ی بهاری زیبایی به به احسنت  تا همیشه سبز و بهاری باشی

  3. محمدعلی رضاپور

    اسفند 4, 1396

  4. مينا امينی

    اسفند 4, 1396

    درودها مهربانم

    خیلی خیلی زیباست

    آهنگ قشنگی داشت

    دقیقا با خوندنش خانواده هی احسنت می گفتن

    مرحبا جانم

    • پانته‌ آ عسکری

      اسفند 4, 1396

      خوشحالم که همگی پسندیدید نازنین

      شادمان و بهاری باشید

  5. اکبر رشنو

    اسفند 4, 1396

    درود ها

    بسیار عالی

    ارزنده  و بهنگام  و

  6. جواد مهدی پور

    اسفند 5, 1396

    درود بر شما بانو عسکری گرامی

    لذت بردم از ترانه ی قشنگتان

    زنده باشید به مهر

    • پانته‌ آ عسکری

      اسفند 5, 1396

      درودها 

      ممنونم که خواندید

      روزگار بر مدار مراد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا