🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هولناک

(ثبت: 217616) آبان 16, 1398 

در بزم خطر
هر لحظه
پای کوبان و دست زنان
در حلقوم مرگ
می غلطیم
عجول
هی فرار به جلو
اصلا
جاده
زیر پای هول و هوس درّه
گم می شود

 

 

 

 

نظرها
  1. مينا امينی

    آبان 16, 1398

    درودها استاد رشنو
    قلمتان همیشه سبز
    مانا باشید به مهر بزرگوار💐🙏

  2. طارق خراسانی

    آبان 16, 1398

    سلام استاد گرانمهرم

    مراربه یاد جبهه انداختید
    دقیقا همین حال را داشتم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👏👏❤️

  3. سپیده طالبی

    آبان 17, 1398

    زیباست و تامل برانگیز استاد گرامی
    درودها تقدیمتان🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا