🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هیچ مگو

(ثبت: 253274) آبان 30, 1401 

 

چشم خونبار مرا بین و مرا هیچ مگو

گوش کن حرف مرا صبر نما هیچ مگو

شمع من باش که پروانه ی نورت باشم

آتشم زن بکشم بهر خدا هیچ مگو

حبه ای از لب قندت بده تا خوش بمکم

به سنایی و نظامی وبقیه رفقا هیچ مگو

تا کمی عشق بنوشم زد و چشمت ساقی

مست مستم کن و از زهد و ریا هیچ مگو

تا جهان بوده همین بوده و تا هست همین

بگذر از کرده ام ای یار به ما هیچ مگو

گفته الیاس ، اگر ، برقدمت می میرم

راست گفته است بیا زود بیا هیچ مگو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. مهرداد مانا

    آبان 30, 1401

    من غلام قمرم غیر قمر هیچ مگو ❤️

  2. عظیمه ایرانپور

    آبان 30, 1401

    درود بر شما
    زیباست
    فقط مصرع ششم خارج از وزنه🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا