🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هی بلا پشت بلا ،گریه ی بی نبض سحر

(ثبت: 3309) بهمن 18, 1395 

هی بلا پشت بلا،گریه ی بی نبض سحر

خفقان و طپش قلب و تب وتای کمر

مثل آن بچه یتیمم که پس از یک زد وخورد

هم کتک خورده و هم خورده تهش فحش پدر

آن درختم که پس از دادن کلی پر وبال

دیده عضوی زخودش گشته طرفدارتبر

حال من حال غربیست پس از رفتن تو

قهوه شور! به همراه دو پیمانه شکر

گریه کردم نروی هرچه تمنا کردم

در دل سنگ تو یکبار اثر کرد مگر

رفته ای از نظر و سهم تو کلی ای کاش…

کاش پیدا بکنی مثل منی جای دگر