🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 والیا حرفی بگو قانع مرا

(ثبت: 218854) آذر 20, 1398 
والیا حرفی بگو قانع مرا

یادآور از شکر گفتی دلا
پالم روغن را تقاضا عرضه ها

ماده گاوی را ندیدی جان من
با نری گاوی وطن ای خودکفا

بلکمی اسپرم را وارد کنی
تا به حدّی دور از نر گاوها

با اصولی تازه ژن هایی چکار
سازگاری با محیطی تازه لا

واقعیّت چوب خشکی را نگاه
از درون پوسیده ، زیبایی نما

یادِ فرهنگی کنی با اقتدار
با تمدّن افتخاری هر کجا

باهنر افراد بینم منزوی
بی هنر کاری کند شرمنده ما

والیا حرفی بگو قانع مرا
یاد دی افتم به دور از ماجرا

ولی اله بایبوردی

14 / 09 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    آذر 20, 1398

    درود بزرگوار

    قلمتان همواره سبز💐🙏

    • سلام

      سرکار خانم امینی

      سپاس از همراهی تان

      🌺🌺🌸🌺🌸🌸

  2. علی معصومی

    آذر 20, 1398

    👏👏👏👏👏🌿

  3. طارق خراسانی

    آذر 20, 1398

    سلام و درود

    مانند همیشه پر مغز و زیبا

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

    • سلام

      استاد ارجمند جناب خراسانی گرانمهر

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      شادکام باشید

      🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا