🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 والیا ضامن آهوی بیابانی هست

(ثبت: 217182) آذر 14, 1398 

احترامی کنم ای دوست خراسانی هست
صحن را هست دلا گنبد و ایوانی هست

دسته گلهای چو اسلیمی خطّی که نما
رسمی از آیه مکتوب که قرآنی هست

هر کجا هست اگر مشهد و زائر ، آنجا
خطّه ای را بکنی یاد که سلطانی هست

یاد ِهر والی دوران که کنی می فهمی
یاد سلطان بکنی والی دورانی هست

ای که در دار ادب ، حکم ادب را اجرا
دل قوی دار تو را نامه ایمانی هست

یاد کن ، خوشه یِ انگور و اناری سمّی
میزبان اهرمنی ناز چه مهمانی هست

یاد از پنجره پولاد کنی ، کفترِ چاه
یاد آن دوره کنی حال پریشانی هست

با پریشانی دل سیر کنم آن جا را
والیا ضامن آهوی بیابانی هست

ولی اله بایبوردی

08 / 08 / 1398

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. علی معصومی

    آذر 14, 1398

    درود و ارادت

    🌺🌸🌺🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌸
    بسیار زیباست

    • سلام

      استاد ارجمند جناب معصومی عزیز

      ممنون از دیدگاه ارزشمندتان

      در پناه حق

      🌺🌺🌷🌺🌺🌺🌺🌷🌺🌺

  2. مينا امينی

    آذر 14, 1398

    درود بزرگوار
    خوشحالم ازینکه اشعار شما رو میخونم
    مانا باشید به مهر💐🙏

    • سلام

      سرکار خانم امینی

      سپاس از حضورتان

      شادکام باشید

      🌺🌺🌸🌺🌸🌸

  3. یا ضامن آهو مدد
    احسنت استاد

    • سلام

      استاد ارجمند جناب چهارمحالی عزیز

      سپاس از همراهی تان

      🍃🍃💐🍃🍃

  4. سلام و درود
    بسیار زیباستبسیار زیباست🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    • سلام

      استاد دهنوی گرامی

      سپاس از همراهی تان

      ممنون

      🌸🌸🌷🌺🌸🌸

  5. یاد کن ، خوشه یِ انگور و اناری سمّی
    میزبان اهرمنی ناز چه مهمانی هست
    به به…
    عالیست استاد.

    • سلام

      استاد زمانیان عزیز

      سپاس از حضورتان

      در پناه خدا

      🍃🍃💐🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا