🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وداع…

(ثبت: 3176) بهمن 3, 1395 
وداع…

                   « به نام خدا »

    هر روز خبر میرسد از رفتن یاری 

   ای اشک فرو ریز چو باران بهاری

 فردا که رسد باز هم از جمع عزیزان

نام دگری حک شده بر سنگ مزاری.

             « مهران اسدپور »

نظرها
  1. سوگند صفا

    بهمن 4, 1395

    چقدر غمگین…. 🙁

    مرحبا جناب اسدپور…..مانا باشید و برقرار.. یاحق

    • مهران اسدپور

      بهمن 4, 1395

      درود خواهر گرامی ؛

      سپاس از توجه و حضور شما …

      تندرست باشید.

  2. جواد مهدی پور

    بهمن 4, 1395

    سلام برادر

    عالی و سوگمندانه سرودید

    زنده باشید به مهر

    • مهران اسدپور

      بهمن 4, 1395

      درود جناب مهدی پور عزیز ؛

      سپاس از همراهی مداوم و حضور پرمهرتان …

      سربلند باشید.

  3. نگار حسن زاده

    بهمن 4, 1395

    بسیار عالی

    درود بر شما

    تلنگر تلخ و بجایی بود

    مانا باشید وبرقرار

    • مهران اسدپور

      بهمن 4, 1395

      درود و سپاس از همراهی شما…

      شاد باشید.

  4. سحر جهانی

    بهمن 4, 1395

    درودفراوان نثارتان جناب اسدپور

    زیباوقابل تامل …..

    • مهران اسدپور

      بهمن 7, 1395

      درود بر سرکار خانم جهانی ؛

      سپاس از همراهی و توجه شما …

      تندرست باشید.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا