🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وضوی عشق ..

(ثبت: 2956) آذر 24, 1395 

بسمه تعالی

 

دل به آن سیمای زیبای تو بستم  تا سحر

از شراب ناب لب های تو  مستم تا سحر

 

حلقه ی زنّار را در مسجد بالای شهر

در مسلمانی به پای خویش بستم تا سحر

 

اولین محراب عالم   زیر ابروهای توست

با وضوی عشق تو در سجده هستم تا سحر

 

بت پرستی شیوه ی دیرینه ی آباء ماست

من به آن آئین جدّم   بت پرستم تا سحر

 

آخرین منزل در اینجا گوشه ی میخانه هاست

سر کشیدم  شیشه هایش را   شکستم تا سحر

 

دام ها برچیدم از ویرانه های شهر عشق

من بدون دانه  از هر دام   رستم تا سحر

 

دیدم امشب بدترین وابستگی  دل دادن ست

حلقه ی دل را   من از دنیا   گسستم تا سحر