🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وطنم

(ثبت: 250285) مرداد 30, 1401 
وطنم

 

موجِ غم و درد ای وطن، می گذرد…
بس زخم تورا به تن، کهن می گذرد
صد شکر خدا را وطنم ، گوهرِ من
با یاد تو روزگارِ من می گذرد.

27 مرداد 1401

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. مدینه ترکاشوند

    مرداد 30, 1401

    درودها استادم
    چون همیشه عاااالی

    • طارق خراسانی

      مرداد 30, 1401

      سلام

      سپاس از مهر نگاهتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  2. الیاس امیرحسنی

    مرداد 30, 1401

    درود استاد جان
    عالی است
    افسوس که با درد و الم می گذرد 🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸

    • طارق خراسانی

      مرداد 30, 1401

      سلام

      دقیقا

      سپاس از حضور گرمت

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  3. مینا یارعلی زاده

    مرداد 30, 1401

    درودها بر باباطارق عزیزم
    بسیار عالی و امیدبخش ، الهی آمین
    چون می گذرد غمی نیست
    تندرست باشید و در پناه پروردگار 💐

    • طارق خراسانی

      مرداد 31, 1401

      سلام دختر عزیزم

      دنیا و غم و شادی هایش همه می گذرد
      الهی سلامت باشی

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  4. زهرا آهن

    مرداد 31, 1401

    اعتدالی که قاتلی در باغ
    هر چه خواهی ز ما بکش خونریز

    عمر تو بر شکوفه‌ها سوگند
    تا ابد نیست، بگذرد این نیز…

    درود بر شما جناب طارق خراسانی بزرگ

    شاعرانگی‌تان پایدار🌷🌺

    • طارق خراسانی

      مرداد 31, 1401

      سلام

      به به چه شعر زیبایی
      هزاران درود

      سپاس از این حضور بسیار زیبایت

      در پناه خدا 🌿👏👏🌷🙏🌿

  5. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 31, 1401

    استاد ارجمندم جناب طارق
    پشت هر ابر ِسیه خورشید است
    در پناه خدا ایران پاینده است
    🌺🌺🌺🙏🙏🙏

  6. سیاوش آزاد

    شهریور 15, 1401

    سلام درود بر وطن که
    سرخ و سفید و سبز است

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا