🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وفا

(ثبت: 256585) اسفند 4, 1401 
وفا

 

از خاطره ی من و تو ما می ماند
عطر نفست همیشه جا می ماند

با این دل دیوانه وفاداری کن
آخر به خدا قسم وفا می ماند

 

#سپیده_اسدی
#مهربان

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 4, 1401

    از خاطره ی من و تو ما می ماند
    عطر نفست همیشه جا می ماند

    با این دل دیوانه وفاداری کن
    آخر به خدا قسم وفا می ماند

    👏👏👏👏👏👏

    سلام و درود

    این اثر با شکوه ماندگار تاریخ است

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌹🌿

  2. پروانه آجورلو

    اسفند 4, 1401

    درود مهربانو
    زیباست👏👏👏👏🌺

  3. مهدی سیدحسینی

    اسفند 4, 1401

    درود بر شما
    زیباست با آرزوی توفیق الهی 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا