🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وقتی تو نیستی

(ثبت: 232363) مهر 19, 1399 

 

به یاد بیاور-
مویه‌هایم را در؛
— چهارشنبه‌
وَ پنجشنبه‌ای خاکستری
پَرسه در خیابان‌های سرد
با عبوری تَکراری!

من،،،
شعرهایم را
به گوشِ باغچه خواندم
به هوای صحرا پرواز دادم
و در دشت،،
به علف‌هائی سپردم
که دوستت دارند
و نام مقدست را
بر سپیدارها حک کردم

حالا؛
اگر با باد می‌رقصم
اگر با رود می‌خوانم وُ،
راه می روم
دارم خاطره‌هایم را
دوره می‌کنم..
دارم با لک‌لک‌ها
پرواز می‌‌کنم

من،،
بی‌دلیل دلتنگ می‌شوم
بی‌دلیل گریه می‌کنم
بی‌دلیل به کوچه می‌زنم؛
آخر،
قلبم به شکستن‌های بی‌دلیل،
–عادت دارد..
خیلی هم،،، (خییییلی هم)
نگران نباش!
مقصر، تو نیستی
من بی‌دلیل گیر داده‌ام به دلایلِ موجّه خودم!

عاشق شدن بهانه نمی‌خواهد
بی‌بهانه دوستت می‌دارم
و دارم با جوانه‌های روحم،
رشد می‌کنم
و پیچکی می‌شوم که
می‌شکنم لابه‌لای درختی که تو باشی.

باورم کن
سرگیجه‌های من
رفت و برگشتِ مکررم هست
وقتی صدایت می‌کنم وُ،
انعکاسی لال بر می‌گردد
–به من!

لیلایِ من؛
به یاد داشته باش
داری
عاشق‌ترین مردی را،
مرور می‌کنی که،،،
منم!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. آرزو نوری

    مهر 20, 1399

    سلام. لحن و فضا را دوست داشتم.

    • سعید فلاحی

      مهر 22, 1399

      سلام و درود🙏🙏🙏🙏🙏سپاس از حضورتان👏👏👏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا