🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وقت

(ثبت: 257603) فروردین 4, 1402 

 

وقت آن نیست
که افطار کنم تورا
سحری برگ شقایق
رونق جان بود مرا
تاتو بر دل من نگه کنی
چشم من بر در تو گنه کند
یاس این بار بیامد پیش من
سنبلی میخندد بر ریش من
روزه ای میگیرند بر جرم هیچ
این مبارک باد بر قوم هم کیش من
«رمضان مبارک باشه »

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 4, 1402

    سلام

    بهار رمضان مبارک

    🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌱

  2. سیاوش آزاد

    فروردین 5, 1402

    سلام روزه ها باید گرفت به جرم هست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا