🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ویرانی

(ثبت: 1242) فروردین 27, 1395 

تصدیق کن
پلکی بزن تا زمین بلرزد
و بر همگان روشن شود
ک تقصیر من نبود…
ویرانی از تو بر من آوار میشود.

#ارشیا_فارسی

نظرها
  1. سوگند صفا

    فروردین 28, 1395

    سلام و عرض ادب

    مثل همیشه عااالی

    زنده باشین و برقرار و نویسا…

    یاحق

  2. سمانه تیموریان

    فروردین 28, 1395

  3. طارق خراسانی

    فروردین 28, 1395

    سلام ارشیای عزیز

    کوتاه زیبایی ست

    در پناه حق……………………………………………………………………………….

  4. سیامک فارسی

    اردیبهشت 23, 1395

    از بهترین ها

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا