🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 يا حسين ع

(ثبت: 231037) شهریور 13, 1399 

 

هر روز ز سوگ تو جگر خونابست

تا شام سيه على ع همى بى تاب است

از عرش نداى العطش بر گوشست

با ياد حسين ع فاطمه در تاب و تب است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 13, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. جواد مهدی پور

    شهریور 13, 1399

    درود بر شما جناب مصطفوی عزیز

    آسمانی سرودید

    مأجور باشید

    بهره بردم

    💐💐💐

  3. مینا یارعلی زاده

    شهریور 13, 1399

    درودها بر شما گرامی🌹🌹🌹

  4. محمدعلی رضاپور

    شهریور 14, 1399

    یاحسین ❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا