🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پارادکس زمین

(ثبت: 235257) دی 17, 1399 
پارادکس زمین

 

در پارادکسی دیدنی
تو زیبای زخمی
در سکوت
زندگی را فزیاد می زنی
گونه، گونه های تو ، گود
در دیده ، هاشور خورده
جای پای شور گردیده
و این یعنی:
دره ی ستم که
از رویت ردّمی شود
اما تو
زیبای دیدنی روز های سخت هر یمنی
سراسرت
کیفییتست
رودان سپید از رویای سبز
در چشمان چاره سازت
بهم می پیوست
و این بین النهرین جاریت
رقم
در آرزوهای دیرین
به یقین
خواهد زد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سپاس بیکران
    حضرت استاد
    برقرار و مانا باشید
    🌸🌼🍁🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا