🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پارادگسم

(ثبت: 232909) آبان 6, 1399 
پارادگسم

 

در شطّ پر خروش بودنم
تو
فقط شناوری
هزار موج و مدّم
به توست
ای آشنای دور
دور نزدیکم
کمی از دید دریاییت
بر
من
بریز
غریقم کن در خود
در امتداد موج
در ارتفاع مد
به چشم ستاره ببر

 

 

 

 

نظرها 17 
  1. محمدعلی رضاپور

    آبان 6, 1399

    سلام و درود و ارادت ❤️🙏

  2. رسول رشیدی راد

    آبان 6, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹
    با سلام و دروود خدمت شما آقای رشنوی ارجمند و گرامی
    بهره بردم از محضرتون
    زنده باشید به مهر و بسرایید
    🌹🌹🌹🌹

    • اکبر رشنو

      آبان 6, 1399

      سپاس از حضوز
      و

      مهرتان

      و سلامت باشید و

      🌷🌷🌷🌷🌷🍃🍃🍃🍃

  3. جواد مهدی پور

    آبان 6, 1399

    درود بر شما استاد رشنوی گرانقدر

    زیبا ست

    زنده باشید به مهر

    💐🙏💐

    • اکبر رشنو

      آبان 6, 1399

      درودها ذ جناب دکتر مهدی پور عزیز

      سپاس از حضور ارجمندتون

      ……………………………………🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌈🌈🌈

  4. مازیار نژادیان

    آبان 6, 1399

    درودها ارجمند استادم
    هماره خواندن از این قلم برای من موجب خرسندی است
    باشید بتابید به مهر
    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • اکبر رشنو

      آبان 6, 1399

      درودها

      بر شما دوست عزیز وگرانسنگم

      حضورتون مغتنمست

      مایه دلگرمی وخوشدلیست

      و……………………………………….🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🍃🍃🍃🍃🌈

  5. درودها و دستمریزادها استاد
    بسیار بسیار عالی ، دلنشین و فاخر
    زنده باشید و پایدار👏👏👏🌈🌺🌺🌺🌺🌺

    • اکبر رشنو

      آبان 6, 1399

      سلا م

      بر سرکار بانوی یار علیزاده گرامی

      سپاس از خواندنتون به مهر

      سلامت وسربلند باشید

      💐💐💐💐🍃🍃🍃🍃🍃🙏🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃

  6. طارق خراسانی

    آبان 6, 1399

    سلام استاد گرانمهرم
    کهکشان را به ستاره چه حاجت است؟!
    شعر برمدار ستارگان کهکشان طبع پر خروشت فراوان می چرخند و شهاب شعرهایت را کودکان عشق در شب های تار به آواز بر می خیزند.
    شما بی نظیر پاک را از صمیم جان می ستایم.
    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

    • اکبر رشنو

      آبان 6, 1399

      درودها

      فراوان
      استاد مهرم جناب خراسانی گرانسنگ
      بسی موجب شعف و خوشدلیست
      بر بنده
      این حضور پر میمنتتان
      نیکو منظریتان را ارج می نهم
      و
      مرا این ترغیب
      در راسخون امید می کشید

      و
      🌺🌺🌺🌺🌺💐💐💐💐🍃🍃🍃🍃🌈🌈🌈

  7. سلام و عرض ادب
    دستمریزاد
    🌹🌹🌹

    • اکبر رشنو

      آبان 7, 1399

      درود

      بر شما

      سپاس از حضورتون🌺🌺🌺🌺🍃

  8. طارق خراسانی

    آبان 8, 1399

    سلام حضرت رشنو
    با عنایت به اشعار نغز و ارزشمند جناب جواد مهدی پور پیشنهاد می شود نام ایشان در لیست انتخاب شاعران برتر امسال قرار گیرد.
    غزلی از ایشان امروز 8 آبانماه 99 در سایت نمایش داده می شود لطفا مطالعه بفرمایید

    در پناه خدا 🌹

  9. دانیال فریادی

    آبان 10, 1399

    سلام استاد گرامی وارمند

    از خواندنش لذت بردم

    به شعر جدید من لطف سر بزنید
    خوشحال میشوم

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا