🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پایان پاییز

(ثبت: 243649) آذر 28, 1400 
پایان پاییز

 

مردی شبیه پائیز همراه با خیابان
می جوشد از نگاهش پس کوچه های باران

هم پای برگ ریزان مقصد نمی شناسد
آرام می گریزد از شهر دوست داران

یادش بخیر روزی مانند قاصدک ها
بر باد می نشستم در شادی بهاران

مست از ترانه بودم آواز می سرودم
سیلاب شد وجودم آتش گرفت باران

اکنون دوباره بی تو پائیز برگ ریزم
خشکیده تر ز باغ بی برگ روزگاران

پایانه ی خزان با دی ماه برف بر مو
داد از بد زمانه داد از فراق و هجران

از سنگ گل برآید یعنی که می توانیم
چون گل به سنگ باشیم با خاطرات یاران

 

 

 

 

نظرها
  1. فریبا نوری

    آذر 28, 1400

    مست از ترانه بودم آواز می سرودم
    سیلاب شد وجودم آتش گرفت باران

    درود جناب کاظمی گرانقدر

    🌷🌿🌷

  2. خسرو فیضی

    آذر 28, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    .
    . مست از ترانه بودم آواز می سرودم
    . سیلاب شد وجودم آتش گرفت باران
    . اکنون دوباره بی تو پائیز برگ ریزم
    . خشکیده تر ز باغ بی برگ روزگاران
    .
    . توصف زیبایی آسانتر از توصیف شعر توست شاعر
    . و چقدر ساده تصاویری ترسیم کرده ای
    . استاد ارجمند قطار زندگی تان تا همیشه
    . روی ریل خوشبختی 🌺🌿🌹🌿🌺

  3. درود بیکران
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  4. حسین شیرکوند

    آذر 30, 1400

    🌸🌺💐🌸🌺💐🌸

  5. مینا یارعلی زاده

    اسفند 20, 1400

    مست از ترانه بودم آواز می سرودم
    سیلاب شد وجودم آتش گرفت باران

    بسیار زیبا، درودها👏👏👏💐