🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاییز دلتنگی

(ثبت: 222848) فروردین 26, 1399 

 

من که می دانم
این پاییز
به این سادگی ها
از سر دلتنگی هایم
دست بر نمی دارد،
شاید از انبوه برگ‌های خزان
بر تن کوچه های عریان شهر
این را
تو فهمیده باشی
که اینچنین عاشقانه
از آن سمت خیابان
دست تکان می‌دهی
و من دل!.

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. اکبر رشنو

    فروردین 26, 1399

    درود بر شما 🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃

    • سعید فلاحی

      فروردین 31, 1399

      درود استاد رشنو

      سپاس از حضورتان🌹🌷🌺🌸در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا