🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاییز نرم ریزان

(ثبت: 251242) شهریور 24, 1401 

 

و دوباره
صفحه ای سپید
شعری ناسروده
خاطره ای نیامده
خاکستری بی شعله
پنجره ای بی اتاق
مرا در تو سبز خواهد کرد
ای پاییز نرم ریزان….

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 24, 1401

    سلام

    چه زیبا به پاییز خیر مقدم گفته اید

    زیباست👏
    در پناه خدا 🌹🌹🌹

  2. فریبا نوری

    شهریور 24, 1401

    درود مستانه دادگر عزیز 🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا