🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاییز…

(ثبت: 14337) بهمن 30, 1397 
پاییز…

پاییز
در من قدم می زند
وقتی که
کفش های دلتنگی ام را
به پا می کنم.

سعید فلاحی(زانا کوردستانی)
#چامک

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 30, 1397

    سلام و درود

    کفش های دلتنگی
    بدیع و زیبا
    لذت بردم

    در پناه خدا 🍃👏🍃

    • زانا کوردستانی

      اسفند 1, 1397

      درود استاد طارق

      در محضر شما درس پس میدیم

      سپاستان

  2. اسفند 6, 1397

    درود

    بسیار زیبا

    لذت بردم

    آفرین

    👏👏👏👏👏👏👏

    • زانا کوردستانی

      اسفند 8, 1397

      درود و ادب و احترام

      سپاس

      🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا