🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاییز

(ثبت: 215276) مهر 2, 1398 

پاییز
پاییز میرسد به دل کوچه باغها
تا تازه تر شود غزل درد و داغها

با رنگ رنگ برگ درختان روزگار
آویزه میکند بخود از چلچراغها

پاییز نغمه کوچیدن است و باز
پر می شود چنار بلند از کلاغها

همپای نم نم باران و رقص بید
می گیرد از ترانه خوبان سراغها

برکنده جامه ز تن شاخ نسترن
تا پر کند ز خون دل خود ایاغها

پاییز کوبه به در می زند که هان!
گاه رهیدن است و زمان فراغها

 

 

 

 

نظرها
  1. پاییز میرسد به دل کوچه باغها
    تا تازه تر شود غزل درد و داغها

    دستمریزاد استاد

    🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃

  2. زیباست استاد معصومی نازنین
    فقط معنی مصراع ایاغها را نفهمبدم.
    قلمتان نویسا

  3. جواد مهدی پور

    مهر 2, 1398

    سلام و احترام جناب معصومی عزیز

    زیبا سرودید

    پاییز فصل عشق ست

    لذت بردم

    درود بر شما

    💐💐💐

  4. امیر جلالی

    مهر 2, 1398

    همپای نم نم باران و رقص بید
    می گیرد از ترانه خوبان سراغها

    پاییز کوبه به در می زند که هان!
    گاه رهیدن است و زمان فراغها

    پاییز را ، این پادشاه عاشق پیشه را چقدر زیبا توصیف کرده اید.
    این دو بیت را با اجازه شما ، جدا کردم و باید عرض کنم که شاهکار بود…
    درود بر شما

  5. زیباست
    شاعرگرامی درودها💐

  6. درود جناب معصومی
    شعری زیبا در وصف پاییز خواندم و لذت بردم
    قلمتان ماندگار استاد گرامی

  7. مينا امينی

    مهر 2, 1398

    سلام بزرگوار
    زیبا نگاشتید
    مانا باشید و موفق💐

  8. طارق خراسانی

    مهر 2, 1398

    پاییز کوبه به در می زند که هان!
    گاه رهیدن است و زمان فراغها

    سلام استاد
    دیر رسیدم ولی رسیدم
    مسافرتم ولی دل اینجاست
    کنار دوستان خوب پاک

    عالی ست

    در پناه خدا 🌿❤️👏👏👏👏👏❤️🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا