🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پا به پایِ خورشید

(ثبت: 257382) اسفند 26, 1401 

 

پا به پای خورشید باید رفت
سایه ها به تعقیبند!!
بدین کلبهٔ لولیده به تارِ عنکبوت
از خوفها نهراسید وُ دروازه ای گشود
رو به خورشید ، رو به مهتاب
معبری باید ساخت برای بادها
آنگاه به وزشِ نسیم ایستاد وُ دمادم نفس کشید
راهی نو باید یافت سرشار از تازگی
تا قطره ای از دریایِ آرامش شد

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. طارق خراسانی

    اسفند 26, 1401

    سلام استاد

    بسیار عالی

    سال ها در به دری، رنج، بلا، پایان چیست؟
    قومِ نامرد به ما کرد جفا، مجرم کیست؟

    مشکل از ماست و از ماست که بر ماست عزیز
    دشمن ما به جز از ما به خدا نیست که نیستبدا

    بداهه ای تقدیم شما

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. رسول علی محمدی

    اسفند 26, 1401

    سلام و درودها
    زیبا و قابل تحسین
    مانا و توانا باشید🙏🌹

  3. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 26, 1401

    احسنت بسیار زیبا سروده اید
    بهاران مبارک باد
    🌺🙏🌺🙏💐🌿🍃

    • علی زمان خانمحمدی

      اسفند 26, 1401

      بسیار سپاس از مهرتان گرانمایه و ارجمندم زنده و پاینده باشید

  4. حسین شیرکوند

    اسفند 26, 1401

    🏵🌷🏵🌷🏵🌷🏵

  5. غلامحسین جمعی

    اسفند 26, 1401

    درودو سپاس بر شاعر فرهیخته و بزرگوارم

    دستمریزاد عزیز زیباست

    🙏🙏🙏🙏🙏

  6. محمدعلی رضاپور

    اسفند 27, 1401

    سلام و درود
    سرشار از تازگی باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا