🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پتروس

(ثبت: 559) دی 25, 1394 
پتروس

چشمانش…

عصاره ی خزر

و حسرتم

باران ظهر رشت

.

.

.

.

.

پتروس

کجایی؟

گیلان را آب برد

*********

برگرفته از جغرافیای اشعار “نگار”