🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پدافند غیرعامل

(ثبت: 6246) تیر 16, 1397 

جنگِ بینِ غرور و احساسم، جنگ حق برعلیه باطل بود
شیوه ی رفتنِ تو تاکتیکی از “پدافندِ غیرعامل” بود

عاشق رنگ موجها بودی، دل به دریا زدی و محو شدی
بعدِ تو اوجِ افتخاراتم شعر گفتن کنارِ ساحل بود

لحظه ی آخری که میرفتی از نگاهت ستاره می بارید
کوچه، مهتاب را بغل می کرد صورتت قرصِ ماهِ کامل بود

دلخوشِ احترامِ اغیاری، غافل از اینکه -گرچه یکطرفه-
این منِ ساده لوحِ خوش باور، بیش از این ها برات قائل بود

“چک برگشتی”ِ رقیبانی… “لاشه” ات دستِ ماست با اینکه
“وجه” بی اعتبارِ آغوشت، حکمِ ارضای شخصِ “حامل” بود

کو پروپاچه ی بلورین ات؟ دلبری های ساقِ سیمین ات؟
جای لیموی نازِ شیرازی کاش در سینه ات کمی دل بود..!

#مهدی_صادقی_مود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 12 
  1. مهران اسدپور

    تیر 16, 1397

    درودها دوست خوبم جناب صادقی مود عزیز …

    نوآورانه و منحصر به فرد…

    مثل همیشه…

    توفیقتان روز افزون باد.

  2. علی رفیعی

    تیر 16, 1397

     

    عاشق رنگ موجها بودی،دل به دریازدی و محو شدی
    بعدِ تو اوجِ افتخاراتم شعر گفتن کنارِ ساحل بود

    سلام و عرض ادب محضر استاد صادقی مود عزیزو گرانقدر

    بسیار زیبا و خلاقانه سروده اید…دستمریزاد

    توفیقاتتان روزافزون باشد

     

     

     

     

  3. سلام استاد صادقی عزیز زیبا بود

  4. تیر 17, 1397

    سلام

    زیبا گفتید استاد گرامی

    قلمتان مانا

  5. علی احمدی

    تیر 22, 1397

    استاد صادقی مود والامهر بسیار بسیار شاهکار زیبایی است احسنت لذت برم استادم

    • مهدی صادقی مود

      تیر 27, 1397

      سلام جناب احمدی ارجمند

      ممنونم گرانقدر

      سپاس که همراهید

  6. Z .M

    تیر 23, 1397

    درود برشما جناب صادقی مود گران ارج

    بسیار عالی

    در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا