🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پدرم دروغگو بود…

(ثبت: 7328) آذر 30, 1397 

پدرم دروغگو بود…
[به مادرم که 16 زمستان سرد بعدِ خود برایم بجای گذاشت… و به پدرم که هیچ وقت دروغ نمیگوید]

لعنت به دروغ هایت پدر
برای دلخوشی ام میگفتی:
هر چیزی را در خاک بکاری
روزی سبز خواهد شد!

پدر دروغگو بود!!!
و تنها خدا میداند
چرا عکس های مادرم گم شد؟!

من سالهای زیادی را
انتظار کشیدم
اما مادرم سبز نشد!.

 

سعید فلاحی

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا