🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پدرم شاعر نیست

(ثبت: 222850) فروردین 28, 1399 

 

پدرم شاعر است
گرچه از اوج غزل آگاه نیست
شعر او موی سپید
شعر او
تنی نحیف
خسته از تنهایی و غم
پدرم شاعر نیست
اما رنج هایش را
بیت بیت گریسته

پدرم شاعر نیست
اما
از وزن فراق آگاه است
او خودش می داند
درد با مرد
هم قافیه است

پدرم حافظ نیست
گرچه که می داند
خون دل
از شاخه ی گل می ریزد…

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا