🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پدر

(ثبت: 217469) آذر 29, 1398 

– پدر:

تا بود مرا امید دیدار پدر
بر هر غمی باشد دلم صبر و صبور
گرچه که نبود سایه اش بر سرم
دلخوشم من به دعای خیرش از دور.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا