🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرده

(ثبت: 213409) مرداد 22, 1398 
پرده

وقتی که
عشق می چمد…
در میان چشمان سرخ چمن
فقط تویی!
در تصویر ترم ،
روی نازکترین تخیل آب
بر پیراهن آبی بلند ت
ستاره بال سپید می زند
و
گل می رقصد…

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    مرداد 22, 1398

    تعبیری بسیار زیبا از شقایق را خواندم و بسیار لذت بردم … درود بر شما

    • اکبر رشنو

      مرداد 23, 1398

      سلام و درودها

      سپاس از نظرگاه خوبتون

      ممنون

      و 🌺🌺🌺🌺🌺🍃

  2. امید سعیدی

    مرداد 22, 1398

    سلام
    بسیار زیبا بود. استاد دلخوشیم به رقص قلمتان و تصویر رقص گل که برایمان می سازید.
    موفق باشید🌹🌹🌹🌹🌹

    • اکبر رشنو

      مرداد 23, 1398

      درود
      بر شما

      زیبا نگاه ارزشمند شماست

      سپاس 🌺🌺🌺🌺🍃

  3. ولی اله بایبوردی

    مرداد 22, 1398

    سلام و درودها

    رقص قلمتان پویا

    دستمریزاد

    تقدیمی :🌷

    دست افشان در میان باغی گلی
    پایکوبان با ریاحین سنبلی

    هر یکی ، با پیرهن الیافِ عشق
    خودنمایی ، در برابر بلبلی

    ولی اله بایبوردی

    22 / 05 / 1398

    🍃🍃🌺🍃🍃

    • اکبر رشنو

      مرداد 23, 1398

      درودها
      بر
      استاد
      سپاس از حضور ارزشمند و شعر خوبتون
      و 🌺🌺🌺🌺🌺🍃

  4. طارق خراسانی

    مرداد 22, 1398

    سلام

    چقدر سپید لطیفی!
    لذت چه عرض کنم کیف کردم

    در. پناه خدا🌿👏👏👏👏👏🌺🌈🌿

    • اکبر رشنو

      مرداد 23, 1398

      درودها

      بر استاد عزیز

      سپاس از حضور و همراهی ارجمندتون

      و 🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا