🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرواز اسارت

(ثبت: 6810) مهر 16, 1397 
پرواز اسارت

                                           پرواز اسارت………………………….

بار الها از همان روز ازل
حکمت آزادي از پرواز بود

مي پريد چون از قفس يک مرغ عشق
در عطش از لذت پرواز بود

راز صيقل دادن قلب مريض
دل پراني با جهان ناز بود

الغرض پرواز در ذهن بشر
با رهایی قصه اي دمساز بود

ما گشوديم بال و پر تا آسمان
مرگ شد احساس بي پروازمان

جاي آزادي اسارت شد پديد
شد نصيب بره ها گرگي پليد

بين پرواز و رهايي جنگ شد
واژه حسرت جدا از ننگ شد

بعد از اين پرواز را در زندگي
مرگ مي ناميم از شرمندگي

ياد و خاطره پرندگاني که پرواز را تا خدا ادامه دادند سبز و نيکو باد ……خدانگهدار پرندگان مهاجر ….
کانال منظومه مهتابی ……يادواره سانحه تلخ سقوط هواپيماي ياسوج
علي احمدي ………حادثه

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. با سلام و احترام

    خداوند بلند مرتبه , انشاء ا… روحشان را غرق در رحمت کند

    سروده ی زیبا , ساده و با پایانی خوب , همراه است

    انشاءالله تعالی موفق باشید

    التماس دعا

    • علی احمدی

      مهر 17, 1397

      حضرت استاد شرافت مولای والا ارج سپاس بیکران از مهر بی حصرتان و نوش نگاهتان باد سروده حقیرانه بنده

      • مهر 18, 1397

        سلام و درود بر جناب احمدی عزیز

        عالی ست

        و هزاران درود بر شما بابت این کار قشنگ 

        قالب شعری شما خوشه ای متغیر است

        ممنونم که از امکانات سایت استفاده فرموده اید .

        در پناه خدا 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا