🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرچم محرم

(ثبت: 230816) شهریور 1, 1399 
پرچم محرم

 

تا انقراض خودم
می دوم
تا
شعله گیر سینه
یعنی تو،
تا
نسلت سبز شود به راه
سربکشد به ستاره ها
توگلگونی زمینی
خطی از ضربان خورشید
که جنبش زمین وزمان با توست
هزار چاک پیراهن خونینت
در باد
در میدانهای باداباد،
ستاره صبح
از تو می دمد
ازشفقت
تو آیین مهری به نوبتهای بلا
تو صلابت زمینی
به وقت گرگان هار،
جبن در تو مرده
به تیغ لا
تو صوت وصمت صلاتی
اصلا کعبه ی بی جهاتی
سمت از تو می گذر د
از شق القمر سرت
خورشید
به تو نفس می کشد
ستاره
زبان سپید می فهمد
ماه در مدار تو می چرخد
تو معنی بودنی،
زندگی به تو بر پاست
در اقم الصلوه به ذکری
تو تبسم سرخ بلوغی
به سر نوشت
گلگونی گلان تر بهار ی
به هر اردی بهشت
کانون هر بهاری در نت و نوشت
زاده ی عشقی فزرند لافتی
اِلا در تومی رود تا اوج انتها
عروج اصلا کار توبود، یکه و تنها
سفینه ی نجاتی
به دشتهای پر بلا
تو اقرار و وفای انسانی
به قالوی بلی
منتهای عشقی و اوج امید
هیچکس مثل تونیست
زمین هیچ
آسمان هم مثل توندید
معجزه ی مادری
فرزند امیر!
ذوالفقارسرخی!
کوثر سپید
اصلا
تو ساغر آیاتی
سبک سیاق تلاوتی
بی هیچ دویی
لا اله در تو کشیده تا الا الله
قامت قیام به تو گشته خونینِ مدام
شراب نابی در جام جان
اصل سجود از آن توبو د
این کمی ،کمی ا ز کمییتت
در تو کیفییت اکبرست
تا ماورای ماورا
در تمامت عاشورایی پر ماجرا
اصغرهفت اسمان را
سوگندان به خون خودداده
سخت
که سر فرود آرند لیل و نهار
به پاره پاره ات در غمگسار
و
من
جز تو
ای بیشمار
هیچم نیاید به کار

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 1, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹
    با سلام و درود خدمت شما عزیز بزرگوار
    ایام عزای سید سالار شهیدان را خدمت شما
    و همه دوستان و عزیزان سایت شعر پاک
    تسلیت و تعزیت عرض میکنم
    اجرکم عندا….
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. فریبا نوری

    شهریور 1, 1399

    اصل سجود از آن تو بود

    درودها استاد گرانقدرم
    در پناه صاحب اثر باشید

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا