🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پریسکه ۰۰۱

(ثبت: 13501) بهمن 13, 1397 

1. بی قرارم
مثل ماهی داخل تنگ
برای دریا.

 

2. رفتی
چه تاوان سنگینی داشت
دیر آمدن من!

 

3. به چه کار آید
در!
باشند یا نباشند فرقی ندارد
وقتی تو نیایی.

 

4. دوست داشتنت
مثل شربت های سرماخوردگی
کودکی هایم
تلخ است.

 

5. دوست داشتنت
آنقدر شیرین است
که می ترسم
دیابت بگیریم.

 

6. شیطانی است در چشمانت
از راه به در کرده
عالمی را

 

7. مواج می شود آسمان
وقتی که موهایت را
رها می کنی
در باد

 

8. قبرستانی است سرد
قلب تو
و من در آن
زنده به گور شده ام.

 

9. به تو سیب می دهم
به من لبخند بده!
معامله ای پایاپایی است.

 

10. تو به سیب گاز زدی
من لب گزیدم
و عشق متولد شد.

 

 

سعید فلاحی
زانا کوردستانی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نقدها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 13, 1397

    سلام و درود
    بسیار زیباست

    من از استاد سه گانی سرایی شنیدم در سرودن سه گانی دو قسمت از سه قسمت باید قافیه داشته باشد .
    در پناه خدا@};-@};-@};-

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    بهمن 14, 1397

    درود بر شما@};-@};-@};-@};-@};-

    • زانا کوردستانی

      بهمن 21, 1397

      ❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🙏🙏🙏🙏

  2. زانا کوردستانی

    بهمن 21, 1397

    سلام و درود

    بله درست می فرمایید

    اما برخی سه گانی ها سه قافیه و برخی هم بدون قافیه هستند

    ۳ فرم دارد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا