🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پریسکه ۰۰۲

(ثبت: 13502) بهمن 14, 1397 

۱. نبودنت
حفره ای است عمیق
سمت چپ سینه ام
پر شدنی نیست.

 

2. پروانه میشوم
وقتی به عشق تو
پیله میکنم.

 

3. کابوس هر شبه ی درخت است
تبر!

 

4. عاقبت
پروانه وار
در آتش عشق تو
خواهم سوخت.

 

5. دیوان شعر است
چشمان تو
از غزل و ترانه سرشار

 

6. دلتنگی
صدای باران است
وقتی بر چترم می زند.

 

7. چه غربی باشی
چه شرقی
در جغرافیای سرزمین قلبم
آمدنت را درد میکشم

 

8. دردش را من میفهمم
وقتی حرفی جز گریه ندارد
آسمان.

9. در دلم جوانه میزند
شعر
وقتی
روسری از سر بر میداری.

 

۱0. تو سرزمین بکر عاشقی هستی
و تنت
وطنم هست.

 

 

سعید فلاحی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    بهمن 14, 1397

    سلام و درود@};-@};-@};-@};-@};-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا