🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پریسکه ۰۰۳

(ثبت: 13504) بهمن 15, 1397 
پریسکه ۰۰۳

1 ¤ از غمت!
به لُکنت افتادم
همچون
شعرهای بی وزن و قافیه ام…

 

2 ¤ وقتی واژه ها قهر می کنند
و شعری
برای سرودن دردهایمان نیست
بن بست شاعری
آنجاست!.

 

3 ¤ انارِ رسیده بر بلندای شاخه ام
کجایی
که مرا بچینی
از تنهایی خویش!.

 

4 ¤ کاسه ی صبرم
لبریز از انتظار است
تو بگو چه کنم؟!

 

5 ¤ چنان کودکی بهانه گیر
داشتنت را
هر روز
بهانه می گیرم!.

 

سعید فلاحی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    بهمن 16, 1397

    درودبرشما@};-@};-@};-@};-

    • زانا کوردستانی

      بهمن 21, 1397

      درود و صد درود

      سپاس از همراهیتان

      🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا