🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پستچی

(ثبت: 211033) تیر 2, 1398 

پستچی – آمد
ترق ترق در زد
مه جبین در به روی او واکرد
گفت :سلام
از کجا نامه آمده است ؟
چه کسی نامه را فرستاده است ؟
گفت پستچی :سلام
نامه از شهر یار آمده است
به گمان خوشنویس و خطاط است
مه جبین نامه را گرفت ونشست
گفت :ممنون و در را بست
بسم ربی که تو را آفرید لیلا جان
بسم ربی که مرا دید لیلا جان
بسم ربی که دید افسردم
داشتم از غم تو می مردم
بسم ربی که مهربانی کرد
عشق من را وی آسمانی کرد
مه جبین دست هایش لرزید
اشک هایش به صورتش لغزید
طالب جسم تو نبودم من
عاشق خنده ی تو بودم من
تو مرا دست محتسب دادی
باز از چشم من نیافتادی
آبروی مرا نبر ای گل
بگذارش بخواند این بلبل
الوداع عشق آسمانی من
الوداع راز زندگانی من
نامه پایان گرفت لیلا جان
باز باران گرفت لیلا جان

 

 

 

 

نقدها
  1. آفرین بر تو، شعر زیبایی ست
    داستانی قشنگ و رویایی ست

    سخت زیباست لیک زیباتر
    می تواند شود از این بهتر

    قلمت پر گل و دُر افشان است
    اثرت، جا گرفته بر جان است

    آفرین بر تو باد ای الیاس
    صد هزاران هزار، مهر و سپاس

نظرها
  1. سلام و درود

    دستمریزاد.

    موفق باشید به مهر

    🌷🌺🌷

  2. طارق خراسانی

    تیر 2, 1398

    سلام و خیر مقدم بر الیاس عزیزم 🌺

    چقدر صمیمانه و ساده و خوب بود
    آفرین
    استاد زمانیان را به شوق واداشته که برایت چنزن سرود
    قلمت پر گل و دُر افشان است
    اثرت، جا گرفته بر جان است

    آفرین بر تو باد ای الیاس
    صد هزاران هزار، مهر و سپاس

    در پناه خدا شاد زی پسرم
    👏👏👏👏👏

    • سلام ودرود بر شما از لطف شما و استاد زمانیان سپاسگزارم

  3. جواد مهدی پور

    تیر 3, 1398

    سلام

    خوش آمدید

    شعر زیبایی ست

    درود بر شما

    🌸

  4. شاعر محترم رضای عزیز
    شدم از کیف شعرتان لبریز
    برتو بادا درود ای قوژدی
    مرغ جانم به سوی تو اوچدی

    اوچدی به ترکی یعنی پرواز کرد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا