🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پل صراط

(ثبت: 483) دی 12, 1394 
پل صراط

شاید که همین جهان،

آن پل است و طولش عمرمان،

و باریکی آن موی،میان در قضاوتهایمان،

و به غفلت برود.!

فرصت بوده نهان.،!!!

وااای اگر باشد چنان.،؟

چرا که به عقلم نگنجد امور،

بدان جسم خاکی که خسبیده گور.،!

وبلعیده مور.،!

ویا روح …پرّان.،و..،

از پل..، عبور..،،!!؟؟؟؟

منه بر قضاوت غرور.،!!

بهناز علی زاده(کیمیا) آلمان