🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پنجره را باز کن

(ثبت: 237335) فروردین 2, 1400 

پنجره را باز کن
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
————————–
باز کن پنجره را باز خبر می آید
خبر از رویش گل وقت سحر می آید
به عزیزان خبر رویش گل در همه جا
خبر از آمدن فتح و ظفر می آید
پنجره ، نم نم باران ، روی گل
چهچه بلبل خوش خوان زِ گذر می آید
همه جا فرش فکنده زمین را سرسبز
سال نو با قدم شمس و قمر می آید
فَلَک و مُلْک و مَلَک باده بنوشند دمی
که سلیمان گل از دیده ی تر می آید
به قُلوبی که مُقَلِبْ برساند حالش
با تحول به دل ماست نظر می آید
یوسف گمشده ام بعد هزار و چند سال
با عنایات خداوند زِ سفر می آید
به لب پیر و جوان ذکر فرج می آید
شهد شیرین زیارت چو شکر می آید
چشم ها منتظر صبح ظهورت مولا
رنگ و بوی گل نرگس زِ دَر می آید
——————————- –
شاعر و ستایشگر اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    فروردین 4, 1400

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا