🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پنجره…

(ثبت: 14345) اسفند 2, 1397 
پنجره…

نفس نمی کشد دیگر
پنجره
تو را.

سعید فلاحی(زانا کوردستانی)
#چامک

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. Z .M

    اسفند 2, 1397

    درود برشما جناب فلاحی گران ارج
    بسیار زیبا و عالی
    در پناه حق

    • زانا کوردستانی

      اسفند 3, 1397

      درودتان سرکار خانم میرزایی

      سپاس از شما

      🌹🌹🌹🌹🌹

  2. اسفند 6, 1397

    درود

    بسیار زیبا

    لذت بردم

    آفرین

    👏👏👏👏👏👏👏

    • زانا کوردستانی

      اسفند 8, 1397

      درود و صد درود

      سپاستان

      پاینده و سربلند باشید

      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا