🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پنجره

(ثبت: 14465) اسفند 17, 1397 

◇ جواب سلامِ کوچه را نخواهد داد
این پنجره؛
وقتی قرار نیست
تو
از این کوچه بگذری.

 

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. Z .M

    اسفند 17, 1397

    درود برشما جناب فلاحی گران ارج
    مثل همیشه بسیار زیبا و عالی
    در پناه حق

    • زانا کوردستانی

      اسفند 17, 1397

      درود و صد درود شاعره فرهیخته

      سپاس از حضورتان

      شادکام باشید

      🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  2. مازیار نژادیان

    اسفند 19, 1397

    درودها

    زیبا و لطیف بود

    بژی کوردستان🌹🌹🌹🌹🌹

    • زانا کوردستانی

      فروردین 19, 1398

      درودتان به‌ریز

      هه‌ر‌ به‌ژی به کامه‌رانی

      🌹🌷🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا