🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیغام

(ثبت: 239667) خرداد 18, 1400 

 

نیستی
و این جانور احساس
مشت می کوبد
به آینه
زبان لال درخت ها
و دهان بسته من
چگونه
باد پیغام دلبراهی مرا
تا تو بیاورد

مدینه ترکاشوند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. نسرین حسینی

    خرداد 18, 1400

    درود مهربانو 🍃🌺🌺🍃

  2. مدینه ترکاشوند

    خرداد 29, 1400

    متعالیست شور حضوتان
    شاعر فرهیخته
    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا