🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیله

(ثبت: 253442) آذر 13, 1401 

 

همچو کرمی اندرون پيله ها پنهان شدم
همچو کبکی سر به زير برفها پنهان شدم
چشم هایم پشت عينکهای سرد و تيره بود
تا سحر در پيچشِ اين جلوه ها پنهان شدم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا