🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیوست

(ثبت: 4257) خرداد 23, 1396 

پیوست شده ­ام آقا

به سرخی لبهایت

پیوست شده ­ام

حصارها

ازسیاهی چشمانت شروع می­ شود

به تلخی لبهایت ….

 

شهر بزرگ است آقا

آدم­ها کوچک

آدم­ها بزرگ

شهر کوچک

من اما

از هر طرف نرفته

به تو محدود می­ شوم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا